خدمات شبکه کامپیوتری چه ویژگی هایی دارد؟

خدمات شبکه کامپیوتری چه ویژگی هایی دارد؟ خدمات مشاوره خرید تجهیزات و خدمات تحت شبکه و همچنین انتخاب بهترین راه حل برای ایجاد زیرساخت شبکه های کابلی، بی سیم و ماهواره ای مطابق با اهداف و نیازهای سازمان، از مهمترین خدمات شبکه ای است که آریستک کارشناسان شبکه توجه ویژه ای دارند. آنها دارند. هر زمان که مدیران سازمان نیاز به مشاوره با متخصصین مجرب آریستک داشته باشند، به راحتی می توانند مسائل مربوط به شبکه سازمان خود را تلفنی یا حضوری با آنها در میان بگذارند.

ویژگی های خدمات شبکه

خدمات زیرساخت شبکه مانند کابل کشی، چیدمان رک های دیواری و ایستاده، نصب تجهیزات شبکه مانند سیسکو و میکروتیک، نصب تجهیزات بی سیم مانند دکل، اکسس پوینت و سایر خدمات شبکه غیرفعال از موارد بسیار مهم قبل از راه اندازی شبکه است. کارشناسان Aristoc با دقت زیادی انجام می دهند. آریستک پس از انعقاد قرارداد خدمات شبکه خود را متولی و مسئول تجهیزات شما می داند و تمام تلاش خود را برای راه اندازی زیرساخت شبکه به کار می گیرد تا بستر لازم را برای راه اندازی شبکه ای پایدار و یکپارچه در سازمان شما فراهم کند.

خدمات راه اندازی شبکه

خدمات راه اندازی شبکه کابلی و بی سیم طبق راهکارهای از پیش طراحی شده متخصصین شبکه آریستک و گزارشات و مستندات کلیه فعالیت های مربوط به راه اندازی و استقرار شبکه در بازه های زمانی مشخص، یکپارچه و مطابق با آخرین استانداردهای سازمان می باشد. به مدیران سازمان. در طراحی شبکه و همچنین راه اندازی سرورها و سرویس های تحت شبکه مانند اکتیو دایرکتوری و خدمات مجازی سازی، ماهیت و اهداف سازمان به طور کامل توسط کارشناسان شبکه آریستک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راه اندازی و خدمات فعال شبکه بر اساس نیاز انجام می شود. سازمان.

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه شامل تجزیه و تحلیل، پیشگیری و عیب یابی شبکه سازمان است و کلیه عناصر شبکه از قبیل خدمات نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری اعم از سرور، کلاینت، کابل و دستگاه های الکتریکی و … در سرویس پشتیبانی آریستک گنجانده شده است. جلوگیری از خرابی تجهیزات و اختلال در خدمات شبکه در دستور کار کارشناسان پشتیبانی شبکه آریستک قرار دارد که با انجام تست های منظم در بازدیدهای دوره ای منظم از شبکه سازمان محقق می شود.

آموزش شبکه

خدمات آموزشی یکی دیگر از خدمات شبکه آریستک است که برای ارتقای دانش فنی مدیران و پرسنل سازمان ها ارائه می شود. یکی از اهداف آریستک از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی این است که مدیران و کلیه پرسنلی که از خدمات شبکه استفاده می کنند بتوانند برخی از فعالیت های اساسی و مرتبط با شبکه را خودشان انجام دهند تا مشکلات و مسائل ساده ای را که شبکه به سرعت ایجاد می کند حل کند. این آموزش همچنین شامل چند کار پیشگیرانه و ساده است که در صورت انجام کارهای پیشگیرانه ساده از سوی هر پرسنلی از بسیاری از خرابی های شبکه جلوگیری می شود.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات