آشنایی با چند ابزار ماساژ جدید و کارایی آن ها

 کفی های: این کفی ها از هزاران گیرنده مکانیکی در پا استفاده می کنند که وقتی تحریک می شوند ، بر نحوه حفظ موضع قائم تأثیر می گذارند ، عضلات پشتی ما را فعال می کنند و نیروهای ضربه را به طور جدی کنترل می کنند. مطالعات نشان داده اند که کفی های بافتی مانند این ها می توانند تعادل و ثبات را بهبود بخشند ، که نشان دهنده سودمندی آنها نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای سالمندان و افراد مبتلا به پارکینسون ، مولتیپل اسکلروزیس و مراجعین پس از سکته مغزی است.حتی اگر نمی خواهید این کفی ها را بفروشید تا بفروشید ، کفی های برای مشتریانی که ممکن است از آنها سود ببرند ، آگاهی دارند.آموزش ماساژ.
۲٫ روغن اکالیپتوس: تحقیقات نشان می دهد که ممکن است خاصیت ضد التهابی داشته باشد. علاوه بر این ، استنشاق بخار با روغن اکالیپتوس اغلب برای مجموعه ای از مشکلات تنفسی ، از احتقان قفسه سینه تا عفونت های سینوسی ، توصیه می شود.
روغن اکالیپتوس به شما کمک می کند تا مشتریان ماساژ شما راحت تر نفس بکشند.
قرار دادن چند قطره روی حوله که از گهواره صورت آویزان شده است می تواند به مشتری کمک کند هنگام خواب دراز کشیدن راحت تر نفس بکشد. بیشتر افراد بوی طراوت و خوشایند می دهند. روغن نعناع به همین ترتیب عمل می کند.
۳٫
روغن ماساژ Arnica: Arnica به دلیل کاهش درد و التهاب ماهیچه ها شناخته می شود ، بنابراین گزینه مناسبی را برای هر نوع ماساژ درمانی ایجاد می کند.
اما همچنین بوی خوشایندی دارد و باعث می شود پوست نسبت به بسیاری از روغنهای ماساژ دیگر احساس چسبندگی کمتری داشته باشد ، بنابراین باعث می شود که برای ماساژ آرامش نیز مناسب باشد. کیفیت دیگری که باعث جذابیت این روغن ماساژ می شود این است که به نظر می رسد برای مدت زمان طولانی بسیار تازه می ماند. من سالهاست که از روغن Weleda Arnica استفاده می کنم و هیچ وقت بطری روغن را سفت و سخت نکرده ام.
۴-
مرهم پا: کرم های ماساژ که مخصوصاً برای پا عرضه می شوند و ترکیبی از روغنهای اساسی تقویت کننده – مانند روغن کاج ، نعناع ، زنجبیل و / یا روغن درخت چای هستند باعث می شوند پای مشتری پس از آن احساس تازه و مضحک کند. ماساژ تمام شد. مشتری ها همچنین دوست دارند چقدر نرم این موهای زائد پا را رها کنند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
۵- چنگال تنظیم: از آنجا که صدا می تواند به اعماق بدن حرکت کند و به مکان های قابل دسترسی نرسد ، استفاده از ساقه یک چنگال تنظیم کننده فلزی ارتعاشی ، کالیبره شده برای بدن (به عنوان مثال به نقاط طب فشاری) می تواند به آزادسازی تنش و ترویج حس بهزیستی
علاوه بر این ، تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد تنظیم چنگال درمانی در واقع می تواند به تسکین درد عضلات و استخوان ها کمک کند. چنگال تنظیم فرکانس اهم برای ارتقاء آرامش ایده آل است. برگزاری کلاس در مورد تکنیک های استفاده از این روش درمانی در دستیابی به حداکثر مزایای آن می تواند مفید باشد.
۶٫
ستاره ماساژ: این یک ابزار عالی برای انجام مراقبت از ماشه است زیرا وزن آن به جبران عدم توانایی در گرفتن همان نوع اهرمی که می توانید هنگام کار روی شخص دیگری کمک کنید ، جبران می کند.
با این حال ، این همچنین می تواند به طور موثری بر روی مشتری ها مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا ابزار وزنه بردار ذاتاً تحت فشار قرار می دهد و به شما امکان می دهد کمتر از قدرت بدن خود استفاده کنید. از نقطه "گوه" ستاره نیز می توان برای سلب عضلات و اصطکاک فیبر متقابل استفاده کرد.
در دو اندازه مختلف عرضه می شود تا بتوانید مناسب دست خود را بدست آورید. روکش روی ابزار نرم اما با دوام است.آموزش طب سنتی.
۷٫:از آنجا که نشان داده شده است که ژلهای منتول موضعی باعث کاهش جریان خون موضعی شده و اثرات التهاب را کاهش می دهند ، می تواند هرگونه عارضه جانبی منفی مثلاً کار بافت عمقی را کاهش دهد. به طور کلی ، زیرا و سایر سرماخوردگی ها سیگنال های درد را به مغز شما اشتباه می گیرند ، کاربرد آن باعث تقویت حس تسکین درد مشتری می شود.
به عنوان مثال ، یکی از مزایای ، قاتلان درد دهان این است که اثرات آن تقریباً فوری است
۸٫ چوب غلتک عضلانی:
چوب غلتک عضلانی ترشح میوفاشیال را فراهم می کند.
مانند غلطک های کف ، عضله غلتک عضله باعث آزادسازی میوفاسیال می شود. مزیت چوب این است که راحت تر از غلتک کف استفاده می شود. ضرر چوب ، استفاده از آن بر روی عضلاتی که نمی توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید (به عنوان مثال پشت شما) هنگام استفاده روی دو دسته آن دشوار است.اما قادر به نشان دادن عضله غلتکی عضلانی و کف غلتکی به مشتری ، گزینه هایی را برای کشف آنچه برای آنها بهتر خواهد بود ، فراهم می کند.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات