معرفی نرم افزار کاربر مجازی، برای کلیک و تایپ خودکار در ویندوز و صفحات وب

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد، در اجرای برخی عملیات نرم افزاری نیاز به سرعت عمل بالایی داشته باشید (به عنوان مثال، ثبت نام سریع در یک سایت خاص) یا شاید نیاز به دقت بسیار بالا در پردازش، استخراج یا جابجایی اطلاعات داشته باشید (به عنوان مثال، بخواهید اطلاعات یک فایل اکسل را با روشی دقیق و خاص در یک برنامه CRM یا یک برنامه حسابداری ثبت کنید) و یا خیلی ساده تر، همه روزه درگیر انجام امور تکراری با کامپیوتر باشید (اموری نظیر ثبت داده های تکراری یا طی کردن مراحل تکراری که نیاز به کلیک یا تایپ خودکار دارند) در چنین شرایطی احتمالا به این موضوع فکر کرده اید که اگر یک ربات نرم افزاری این کارها را به جای شما انجام میداد چقدر میتوانست دقیق و سریع باشد. در عصر حاضر وجود ربات های نرم افزاری به هیچ عنوان دور از ذهن نیستند، امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که پا را فراتر گذاشته و میتوانند در زمان کوتاهی یک ربات نرم افزاری دقیقاً مطابق با نیازتان تولید نمایند؛ نرم افزارهایی نظیر  Automation-Anywhere ، UiPath، نرم افزار ایرانی Virtual-User و… که به نرم افزارهای ربات ساز معروف هستند.

نرم افزار های ربات ساز تا به امروز پیشرفت های چشم گیری داشته اند به گونه ای که توانایی شناسایی اَجزاء ویندوز و صفحات وب را داشته و میتوانند با هوشمندی قابل توجه ای، بر روی دکمه های صحیح کلیک کنند، فرم ها را بدون اشتباه تکمیل نمایند، فایلها یا اطلاعات را به درستی جابجا کنند و بسیاری از امور دیگر که شما را شگفت زده خواهند کرد!

نرم افزار کاربر مجازی یک نرم افزار ربات ساز است و به کمک آن میتوان ربات هایی تولید کرد که در ویندوز و صفحات وب قادر به کلیک و تایپ خودکار باشند. روال کار با این نرم افزار بدین صورت میباشد که شما ابتدا کارهای مورد نظرتان را به همان ترتیب و همان روشی که قصد دارید انجام شوند برای نرم افزار کاربر مجازی تعریف میکنید، سپس نرم افزار کاربر محازی یک فایل ربات در اختیار شما قرار میدهند که هرگاه آنرا اجرا کنید خودش تمام امور تعریف شده را یکی پس از دیگری به اجرا در میآورد.

نرم افزار ربات ساز ایرانی، نرم افزار کاربر مجازی

اگر بخواهیم خیلی ساده نرم افزار کاربر مجازی را شرح دهیم باید ابتدا ۳ برنامه اصلی آنرا معرفی نماییم…

۳ برنامۀ نرم افزار کاربر مجازی

  1. برنامه ضبط کننده ()

این برنامه میتواند فعالیت هایی که شما با مأوس و کیبورد انجام میدهید را ضبط و ثبت نموده و در قالب یک فایل (فایل ربات) در سیستم شما ذخیره کند.

  1. برنامه ویراستار ()

برنامه ویراستار برای ویرایش دستورات ضبط شده و افزودن دستورات جدید به لیست دستورات ذخیره شده به کار میرود و میتواند هوشمندی ربات نهایی را افزایش دهد.

  1. برنامه اجرا کننده ()

این برنامه برای اجرای ربات های ساخته شده در نظر گرفته شده است.

همانطور که از شرح برنامه های فوق پیداست، شما میتوانید دستورات مورد نظرتان را به کمک برنامه های ضبط کننده و ویراستار تبدیل به یک ربات نرم افزاری هوشمند نمایید سپس هر زمان که به اجرای آن دستورات نیاز داشتید رباتی که ساخته اید را به برنامه اجرا کننده بسپارید تا کارها را به اجرا درآورد!

شما میتوانید به سایت سازنده نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (v-user.com) مراجعه کنید و با دیدن فیلم های آموزشی کوتاه که در صفحه اول سایت قرار داده شده اند اطلاعات بیشتری در رابطه با این ۳ برنامه کسب کنید. همچنین میتوانید نسخه آزمایشی کاملاً رایگان نرم افزار کاربر مجازی را دانلود نموده و کارایی آن را در سیستم خود بیازمایید.

اگر میخواهید از هوشمندی ربات های امروزی شگفت زده شوید به سایت سازندگان نرم افزارهای ربات ساز مراجعه نموده و ربات هایی که آنها (یا کاربران شان) برای کاربردهای عمومی طراحی کرده اند را مشاهده نمایید.

 

در آخر لازم است خاطر نشان شویم که نرم افزار کاربر مجازی تمامی امکانات فوق را دارا بوده و نمونه ربات های که توسط سازندگان این نرم افزار طراحی شده است نیز بسیار جالب توجه هستند:

  • نمونه ربات اینستاگرام در سایت کاربر مجازی

رباتی با عملکردی کاملا انسانی برای انجام کلیه امور در اینستاگرام، اموری نظیر لایک زدن، کامنت یا پست گذاشتن، فالو کردن و …
لینک صفحه ربات اینستاگرام

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 

  • نمونه ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان ها در سایت کاربر مجازی

ربات درج کننده خودکار پیام یا نظر در صفحات مختلف سایت ها، با امکان پیدا کردن سایت های دارای بخش نظر دهی در گوگل.
لینک صفحه ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان ها

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-تلگرام/

 

  • نمونه ربات استخراج اطلاعات از سایت ها در سایت کاربر مجازی

رباتی که میتواند از سایتهای مختلف اطلاعات آگهی ها یا کالاهای مندرج را استخراج کرده و در یک فایل اکسل ذخیره کند.

لینک صفحه ربات استخراج اطلاعات از سایت ها

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-استخراج-اطلاعات-از-سایت-ها

 

  • نمونه ربات ورودی گوگل و ارتقاء سئو در سایت کاربر مجازی

رباتی که میتواند عملیات سرچ عبارات کلیدی و کلیک بر روی سایت شما در گوگل را دقیقاً شبیه به انسان به اجرا در آورده و سئو سایت شما را ارتقاء دهد.

لینک صفحه ربات ورودی گوگل و ارتقاء سئو

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-سئو/

 

  • نمونه ربات پیام گذار در سایت ها در سایت کاربر مجازی

رباتی برای ارسال پیام گروهی و انبوه در واتساپ، سروش و دیگر پیام رسان ها؛ بصورت پیام خصوصی به همراه عکس، ویدئو و …

لینک صفحه ربات پیام گذار در سایت ها

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-پیام-گذار-در-سایت-ها/

 

  • نمونه ربات خودکار ساز مراحل نصب در سایت کاربر مجازی

رباتی که میتواند خودش مراحل نصب را بطور خودکار طی کند، دکمه ها را کلیک کند، فایلها را کپی کند، شماره سریال را درج کند و…

لینک صفجه ربات خودکار ساز مراحل نصب

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-خودکار-ساز-مراحل-نصب

 

منبع صبح زاگرس

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات