بیوگرافی و تصاویر زیبا کرمعلی بازیگر نقش نوشین در فیلم لاتاری

بیوگرافی و تصاویر زیبا کرمعلی بازیگر نقش نوشین در فیلم لاتاری

زندگینامه و عکس های “زیبا کرمعلی” بازیگر لاتاری از کنکور تا بازیگری

عکس های زیبا کرمعلی

عکس های زیبا کرمعلی

در این مطلب از سایت جالبستان زندگینامه و تصاویر زیبا کرمعلی بازیگر زیبای فیلم لاتاری را آماده کرده ایم.

زندگینامه و عکس زیبا کرمعلی بازیگر لاتاری

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ در کرج، بازیگر است ، دانشجوی سال آخر لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد، او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه بود در فیلم لاتاری در سینما شروع شد او یک برادر نیز کوچکتر از خود نیز دارد.زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زندگینامه زیبا کرمعلی بازیگر

رتبه کنکور زیبا کرمعلی

دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی ناحیه ۳ کرج گذراندم، تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک و پیش دانشگاهی تغییر رشته دادم و در هنرستان گوهر ناحیه ۳ کرج در رشته هنر تحصیل کردم

وی رتبه ۸ کنکور سراسری در رشته هنر را کسب کرده است

معدل زیبا کرمعلی

با اینکه رشته ریاضی با روحیاتم سازگار بود این رشته را انتخاب کردم و با معدل ۱۹/۹۵ دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم، البته معدل پیش دانشگاهی ام در رشته هنر ۱۹/۷۶ شد.

ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی

ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی بازیگران لاتاری

ماجرای بازیگر شدن زیبا کرمعلی

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضوم ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند

بدون تجربه

زیبا کرمعلی درحالی تصمیم به بازی گرفته بود که نه در تئاتر و نه در سینما هیچ تجربه بازی نداشت، می گوید من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.

علایق زیبا کرمعلی

ادبیات و نوشتن ( در حوزه ی قطعه ی ادبی و رمان ) را دوست دارم و لعایقم در ورزش به خصوص والیبال و شنا بیشتر است.

زیبا کرمعلی بازیگر

آرزو ها و علایق زیبا کرمعلی

بزرگترین آرزو زیبا کرمعلی

می خواهم روزی برسد که ناگفته ها در سینما و رسانه به تصویر کشیده شوند

ناگفته هایی مثل تاریخ پر افتخار ایران که هرگز آنطور که باید به آن پرداخته نشده و گذشته ای که گم شده است و اینکه روزی بتوانم کتابی که نوشته ام به تصویر بکشم.

مصاحبه با زیبا کرمعلی بازیگر لاتاری

خانم کرمعلی چه شد که سینما را به عنوان آینده کاری خود انتخاب کردید؟

علاقه مند شدن من به حوزه سینما به سن ۱۲ سالگی باز می گردد. در آن سالها من به صورت جدی شروع به نگارش برای نشریه مدرسه کردم و داستان های کوتاه و بلند می نوشتم و حتی وبلاگ هم داشتم.

 یعنی به صورت جدی نویسندگی می کردید؟

برای خودم کاملاً جدی بود اما هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم که دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب می نوشتم. البته در زمانی دوستی بود که به شدت من را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد اما احساس کردم هنوز زود است. هنوز هم تک تک نوشته هایم را نگه داشته ام که مهمترین آن شاید زمانی است که سالهای زیادی از زندگی ام را صرف آن کرده ام و منتظرم زمانش برسد تا آن را آماده نشر کنم.

 زیبا کرمعلی

تصویر خندان زیبا کرمعلی

به غیر از آن، نوشتن از همه چیز تبدیل به عادت شده بود تا زمانی که دریافتم صفحه کاغذ تخیلات مرا ارضا نمی کند و لازم است تمام این نوشته ها بصری شوند! سینما شوند! و تقریبا ۱۳ سالگی بود که مصمم شدم سینما را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنم.

از ۱۲ سالگی دوست داشتید که در سینما کار کنید، پس چرا وارد رشته ریاضی شدید؟

دوست داشتم امکانی بود تا بتوانم رشته سینما را برای مقطع هنرستان انتخاب کنم که در آن زمان در شهر کرج این رشته برای دختران ارائه نمی شد و از آنجا که کیفیت تحصیل و آموزش در سایر  هنرستان ها به شدت ضعیف بود، برای دستیابی به نتیجه بهتر در کنکور هنر تصمیم گرفتم از رشته های نظری یکی را انتخاب کنم که نهایتاً انتخابم ریاضی بود و دیپلم من ریاضی شد و پیش دانشگاهی را در رشته هنر گذراندم. البته که اگر به عقب برمی گشتم به جای ریاضی، علوم انسانی را برای دیپلم انتخاب می کردم. چرا که امروز بیشتر از ریاضی به کارم می آمد.

رتبه ۸ کنکور شدید؟

بله؛ البته قرار بود بهتر بشوم اما چون آخر کار کمی خسته شده بودم و شاید حتی بی انگیزه، از فضای درس خواندن فاصله گرفتم و نهایتا ۸ شدم. البته از این نتیجه کاملاً راضی و خوشحالم.

بعد از کنکور چه اتفاقی افتاد؟

بعد از کنکور… شاید پررنگ ترین خاطره برای من، بیماری شدید پدربزرگم است که در روزهایی که خبر رتبه کنکورم رسید، خلاف بقیه خانواده ها چندان فرصت شادی پیدا نکردیم و کاممان تلخ بود.  بعد هم که ورود به دانشگاه و باقی ماجراها.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بیوگرافی

از همان اول می دانستید که دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران را انتخاب می کنید؟

بله؛ از همان اول برنامه ام ادامه تحصیل در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه هنر بود. به من گفته بودند برای ورود به سینما تئاتر لازم است رتبه زیر ۱۰۰ داشته باشید که البته بعداً فهمیدم رتبه بسیار بهتری نیاز است! و طبیعتا تمام برنامه ریزی ها و هدفم کسب بهترین رتبه برای ورود به دانشگاه مورد علاقه ام بود.

و چه شد که محمدحسین مهدویان شما را برای فیلم «لاتاری» انتخاب کرد؟

بعد از نشست، آقای مهدویان با من صحبت کردند و گفتند که در حال نگارش فیلمنامه تازه ای هستند و خود و آقای امینی گمان می کنند که یکی از نقش ها مناسب من است. من آن روز حتی نمی دانستم فیلم چه موضوعی دارد، داستان آن تاریخی است یا در زمان حال رویدادی را جلو می برد. آقای مهدویان صحبت هایش را ادامه داد و گفت که اگر علاقه مند باشم آقای امینی به زودی قراری را ترتیب خواهند داد. چنین شد و نهایتاً همکاری ما شکل گرفت.

آقای مهدویان در آن روز به شما نگفت که نقشی که به پیشنهاد کرده است، نقش اول زن فیلم است؟

خیر. راستش را بخواهید در آن روز ها به هر چیزی فکر می کردم، به جز بازیگری. اوایل همان بودن در کنار تیمی حرفه ای و کاربلد برای من هیجان انگیز بود. اینکه نقش چیست یا چقدر دیده می شود تغییری در تصمیم من ایجاد نمی کرد. تمام چیزی که می خواستم این بود که انجامش دهم و از بودن کنار کارگردان فیلم تحسین برانگیز «ایستاده در غبار » تجربه کسب کنم.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر

 پدرتان وقتی فهمید که قرار است بازیگری کنید، چه واکنشی نشان داد؟

پدرم اوایل فکر نمی کرد که موضوع جدی باشد. بعد که پروژه جدی تر شد و گفتند که نقشی که قرار است ایفا کنم نقش اول فیلم است، کمی ترسیده بودم، چرا که تا به حال در هیچ فیلم یا تئاتری ایفای نقش نکرده بودم. البته که ترس به مرور از بین رفت و خواستن جانشین آن شد. پدر نیز اوایل هر چند رضایت کافی نداشت اما بعدها در گفت وگو و تعامل با من و آشنایی بیشتر با شرایط کار رضایت و اطمینان پیدا کرد.

محمد حسین مهدویان در کارگردانی و بازی گرفتن از بازیگرها، آدم سخت گیری است؟

او در بازی گرفتن از بازیگر بسیار جزئی نگر، دقیق و جدی هستند. ما در فیلم سینمایی «لاتاری» آقای امینی را به عنوان بازیگردان نیز داشتیم و خب حضور ایشان خودش نقطه قوتی برای هر پروژه و هر کارگردانی است. ایشان در کنار آقای مهدویان همواره به بهترین نحو بازیگران را هدایت کرده و برای ارائه بازی یکدست و کم اشکال یاور کارگردان بود.

زیبا کرمعلی

مصاحبه با زیبا کرمعلی

برخورد شما با ساعد سهیلی به عنوان پارتنر چطور بود؟ ایفای نقش جلوی او برایتان سخت بود؟

تمرینات من با آقای امینی آغاز شد که البته در ادامه امیر حسین هاشمی هم برای کمک به من به برخی تمرین ها ملحق شد.  صادقانه و عامیانه بگویم! شاید مدت ها طول کشید تا یخ من جلوی همین دو فرد آب بشود! روزی که قرار بود ساعد را برای اولین بار ببینم و تمرین کنیم نگران بودم و استرس داشتم اما درست زمانی که متن را در دست گرفتیم و شروع به خواندن کردیم، تمام استرس و نگرانی دور ریخته شد!  نشانی از ترس نبود. البته که برخورد دوستانه و گرم ساعد سهیلی در این موضوع به شدت موثر بود. چیزی که تا پایان پروژه وجود داشت.

عکس های زیبا کرمعلی

 زیبا کرمعلی

بازیگر نقش نوشین در لاتاری

زیبا کرمعلی

عکس زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

اگر شما نیز از بازی زیبا کرمعلی در نقش نوشین در فیلم لاتاری خوشتان آمده و طرفدار او هستید نظرات خود را برای جالبستان ارسال کنید.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات