بهترین و شیک ترین مدل های جعبه دستمال کاغذی

در هر خانه ای برخی از وسایل ضروری و کاربردی به شمار می‌آیند از جمله این وسایل کاربردی می‌توان به جای دستمال کاغذی اشاره کرد. وجود این محصول از گذشته تا به امروز در هر خانه ای بسیار حائز اهمیت است و معمولا در همه جای خانه نظیر اتاق نشمین، اتاق خواب و آشپزخانه کارایی دارد.

جای دستمال کاغذی جز مواردی است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار بوده چون در آشپزخانه ها و پذیرایی از مهمان بسیار از آن استفاده می‌کنند. امروزه این نوع محصول در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و در سطح بازار عرضه می‌شود. بنابراین هر کسی با هر سلیقه و یا مدلی که مد نظر دارد به راحتی می‌تواند آن را خریداری کند و در مهمانی های رسمی و دورهمی ها از آن استفاده کند.

به همین منظور در این مقاله خریدیار قصد دارد شما را با انواع مدل جای دستمال کاغذی و کاربردهای آن آشنا کند پس همراه ما باشید.

انواع مختلف جای دستمال کاغذی موجود در بازار:

 

۱- جای دستمال کاغذی چوبی

جنس چوبی از گذشته بین عموم پرطرفدار بوده و هست بنابراین برای جای دستمال کاغذی بسیار ایده آل می‌باشد چون می توانید به سادگی با انواع دکوراسیون منزل و دکوراسیون های چوبی هماهنگ کنید و در پذیرایی از مهمان بسیار مناسب می‌باشند. برای تمیز کردن جای دستمال به راحتی می‌توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید.

۲- جای دستمال کاغذی پارچه ای

این نوع از جای دستمال کاغذی به لحاظ سبکی و قابلیت شست و شو بسیار پرطرفدار بوده و بیشتر مناسب برای اتاق خواب می‌باشد. این نوع جای دستمال به راحتی در هر خانه ای قابل تهیه می‌باشد و شما می‌توانید آن را با توجه به طرح و رنگ رومیزی ها و یا طرح کوسن های مبل انتخاب کنید.

۳- جای دستمال کاغذی فانتزی

جای دستمال کاغذی مدل فانتزی جز مواردی است که انتخاب جنس آن دلخواه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از جنس های چوبی و فلزی و یا حتی چرمی را با اشکال و طرح های متفاوت انتخاب کنید، این نوع جای دستمال در اتاق خواب کودکان و نوجوانان بسیار کارایی دارد و به علت رنگ های زیبا و شادی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

۴- جای دستمال کاغذی لوکس

انتخاب این نوع جای دستمال کاغذی بستگی به سبک دکوراسیون داخلی شما دارد که اگر دکور منزل کلاسیک و لوکس باشد انتخاب این محصول بسیار مناسب است. با تهیه جای دستمال های فلزی خاتم کاری شده و یا طلایی به سادگی می توانید جلوه ی زیبایی به فضای دکوراسیون منزل خود ببخشید و در مهمانی های رسمی از این محصول زیبا و کاربردی استفاده کنید.

 

 

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات