دیل کارنگی نویسنده کتاب آیین دوست یابی

معرفی دیل کارنگی نویسنده کتاب آیین دوست یابی

دیل کارنگی یکی از نویسندگان خوب انگلیسی ست که در سال ۱۸۸۸ متولد شده وی در خانواده ای فقیر متولد شد و  توانست با پشت کار و تکیه بر خودش به کالج ایالتی آموزگاران راه پیدا کند . او پس از چندین سال کار کردن توانست حدود ۵۰۰ دلار پس انداز کند و در نتیجه شغل خود را رها کرد و به دنبال آروزی خود یعنی تدریس و سخنرانی در شاتاوکاوا (جنبش سواد آموزی برای بزرگسالان)پیوست. در ادامه وی در کار بازیگری هم تجربه های مثبتی را توانست کثب کند و در واقع در این زمینه نیز موفق بود ولی آنچه در سایت دانلود کتاب pdf برای ما ارزشمند است کتاب هاییست که وی نوشته است که لیستی از این کتاب ها عبارتند از

  • کتاب آیین سخنرانی
  • کتاب آیین زندگی
  • کتاب آیین دوست یابی
  • کتاب چگونه از کار و زندگی خود لذت ببریم
  • کتاب قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس
  • کتاب هرگز فراموش نشوید
  • کتاب رمز موفق زیستن

شما میتوانید تمامی کتاب های دیل کارنگی را از طریق سایت دهکده لینک ها برای خود به صورت رایگان دانلود نمایید.

لازم به ذکر است که سایت دارای لیست کاملی از نویسندگان ایرانی و نویسندگان خارجی ست و شما میتوانید به راحتی با استفاده از جستجوگر سایت, کتاب مورد علاقه خود را پیدا کنید.

دانلود pdf کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی، اثری نوشته ی دیل کارنگی است که نخستین بار در سال ۱۹۳۶ به انتشار رسید. شما می توانید به دنبال کاری بروید که می خواهید، و آن را به دست آورید! می توانید کاری را که اکنون دارید، بهبود ببخشید! می توانید با هر وضعیتی رو به رو شوید، و آن را به نفع خودتان به پایان برسانید. توصیه های آزموده شده و قابل اتکای دیل کارنگی باعث شده تعداد بی شماری از مخاطبین در زندگی شخصی و حرفه ای خود پیشرفت های بزرگی را تجربه کنند. کتاب آیین دوست یابی که یکی از جریان سازترین و پرفروش ترین کتاب ها در طول تاریخ است، درس های بسیار ارزشمندی را به ما می آموزد: شش راه برای جذب دوستی دیگران؛ دوازده راه برای متقاعد کردن افراد؛ نه راه برای تغییر افراد بدون پیش آمدن دلخوری؛ و بسیاری دیگر!
لازم به ذکر است این کتاب مشتمل است بر فنون سازگاری با مردم, ایجاد دوستی و علاقه و تاثیر مثبت بر روی افکار و احساسات دیگران که آموزه‌های آن با این عناوین گردآمده است :((راهی ساده برای خوش صحبت بودن)), ((چه کنیم که آدم‌ها زود دوستمان داشته باشند)), ((راهی مطمئن برای دشمن تراشی و اجتناب از آن)), ((اگر اشتباه کردید بپذیرید)), ((جلب همکاری دیگران)), ((چگونه افراد را برای موفق شدن ترغیب کنیم)) و عناوینی از این قبیل .
اما این کتاب توانسته است در دنیا مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به نظر کارشناسان در این زمینه این کتاب یکی از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است و در ایران یکی از کتاب هاییست که با خواندن آن زندگی شما دگرگون خواهد شد.
لازم به ذکر است که این کتاب دارای حق نشر است و برای دانلود آن باید از طریق لینک خریدی که در سایت برای شما قرار داده شده است اقدام به خرید این کتاب کنید .
ویژگی های سایت دهکده لینک ها
سایت دهکده لینک ها با تجمیع کردن لینک های قرار داده شده تمامی وب سایت های کتاب و رمان های ایرانی و خارجی سعی کرده است تا در زمینه دانلود کتاب مرجعی در این زمینه باشد اما این مسئله همواره وجود دارد که بسیاری از کتاب ها دارای حق نشر میباشند و سایت همواره سعی کرده قوانین را رعایت کند و در نتیجه کتاب هایی مثل کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی فقط برای فروش در سایت قرار داده شده است تا مترجمان و انتشارات آن ضرر نکنند. این افتخاریست برای ما تا شما عزیزان برای دانلود کتاب و مقاله و یا پروژه های درسی خود به سایت ما سر بزنید و در نهایت با نظر های مثبت خود به ما انرژی بدید.
منبع : https://dehlinks.ir
 

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات