فال انبیا را از وب سایت فارسی فال بگیرید

فال و فال انبیا الهی

فال چیست؟ دارای چند نوع است ؟ فال انبیاء به چه معنی است و به کدام پیامبران توسل می‌شود ؟

فال چیست ؟

فال در لغت به معنای بخت و طالع است و از آن برای پیشگویی و عاقبت بینی هم استفاده می‌شود. فال در اصل یک واژه عربی است که در فارسی به معنی شگون ترجمه می‌شود (هم معنای خوب و هم معنای بد). فال گرفتن به معنی اطلاعات از ناشناخته‌ها است. در زبان فارسی فال خوب را مروا (در عربی تفأل) و فال بد را مرغوا (در عربی طیره) می‌گویند.در دین اسلام و احادیث آمده است که پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره فال نیکو را توصیه کرده‌اند و فال بد (طیره) را مکروه دانسته‌اند چرا که فال نیکو مایه آرامش و امیدواری است و طیره منشأ ناامیدی، بدبینی و بدگمانی است.

فال همیشه در میان افراد جامعه وجود داشته است و بحث اعتقاد به آن همیشه یک سؤالتقریباًبی‌جواب بوده است و اینکه آیا فالگیران واقعاً علم غیب دارند یا از سحر و جادو استفاده می‌کنند. هرچند که بسیاری از افراد می‌گویند به فال اعتقاد ندارند اما انواع فال‌های مختلفی وجود دارد که هر نوع شخصیتی را وسوسه می‌کند که حداقل یک‌بار از آن‌ها استفاده کنند. از جملهرایج‌ترین نوع فال‌هامی‌توان به فال ابجد، فال چوب، فال رمل،فال روزانه، فال اعداد، فال حافظ، فال فصل، فال قهوه، فال پرندگان، فال عطسه، فال نخود، فال گل، فال موسیقی، فال روز تولد، فال شیخ بهایی و فال شغل اشاره کرد؛ اما یکی از فال‌هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند فال انبیا است که در میان ایرانیان بسیار رواج دارد.

فال انبیا چیست؟

فال انبیاء یکی از فال‌هایی است که افراد نتیجه فال و طالع خودشان را با توجه به یکی از پیامبران الهی خواهند دید. از آنجا که تمامی پیامبران الهی حامل پیام‌های و سفارش‌های مثبت و امیدوارکننده‌ای برای امت خود بوده‌اند، استفاده از فال انبیا هم می‌تواند به عنوان سرگرمی و هم روشی برای دادن امید به بقیه شناخته شود از این رو در میان مردم بسیار محبوب است و تقریباً هیچ فردی با استفاده از آن مخالفتی ندارد. از جمله اسامی پیامبرانی که برای فال از نام آن‌ها استفاده می‌شودمی‌توان به

 حضرت آدم

 حضرت ادریس

  حضرت یحیی

  حضرت عیسی

  حضرت اسماعیل

  حضرت ایوب

  حضرت داوود

  حضرت زکریا

  حضرت نوح

 حضرت سلیمان

 حضرت شعیب 

 حضرت محمد

 حضرت موسی

 حضرت هارون

 حضرت هود

 حضرت یعقوب

 حضرت یونس

 حضرت یوسف 

 حضرت اسحاق

 حضرت لوط

اشاره کرد.

 

نحوه گرفت فال انبیاء به این صورت است که فرد ابتدا سوره مبارکه فاتحه (حمد) را نجوا می‌کند و با خلوص هر چه تمام نیت می‌کند به پیامبران الهی متوسل می‌شود و سپس نتیجه فال خود را مشاهده می‌کند.

فال انبیا سرشار از شور و شوق و امید به زندگی است و می‌تواند در ایجاد آرامش به افراد کمک زیادی بکند. بسیاری از مردم بر این باورند که چون اشعار حافظ بیشتر در باب عرفان و خداشناسی است می‌توان بعد از فال انبیا از فال حافظ نیز بهره برد.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات