راهنمای خرید اینترنتی کفش و کتانی

راهنمای خرید اینترنتی کفش و کتانی

از جدیدترین راه های خرید کیف و کفش خرید اینترنتی میباشد که دارای مزایا و معایب مختلف بوده و افراد زیادی به دلیل مطمئن نبودن در مورد جنس، سایز و رنگ کفش از خرید اینترنتی خودداری می کنند. برخی از افراد نیز به دلیل ناموفق بودن در خرید اینترنتی کفش و کتانی آن را به دیگران توصیه نمی کنند. اما واقعیت این نیست و می توان خرید اینترنتی موفقی داشت اگر به نکات اصلی هنگام خرید توجه کنید. ما در زیر چندین نکته مهم در این مورد را یادآور می شویم تا به هنگام خرید اینترنتی مشکلات شما را به حداقل برسانیم.

 

مزایای خرید اینترنتی کفش و کتانی

فروشگاه های اینترنتی معتبر کفش و کتانی معمولاً همیشه بروز هستند و جدیدترین نوع اجناس را همیشه در ویترین فروشگاه اینترنتی خود قرار می دهند و رنگ بندی آن ها کامل بوده و به راحتی بدون پرداخت هزینه ای بابت مسیر می توانید تمامی جنس های مورد نظر خود را دیده و با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و همه ی اقلام کفش از مردانه، زنانه، بچگانه، مجلسی یا اسپرت و… را به توجه به دسته بندی هایی که سایت در اختیار شما میگذارد ببینید و با جدیدترین و بروزترین مدل ها آشنا شوید.

خرید کتانی

چطور هنگام خرید اینترنتی کفش اشتباه نکنیم؟

خب گفتیم که خرید اینترنتی سختی های خودش را دارد اما ما قراره این سختی ها را برای شما آسان به روش هایی که در زیر معرفی می کنیم آسان کنیم:

  1. انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر

اول باید فروشگاه اینترنتی رو انتخاب کنید که معتبر باشه و شناخت کافی از آن داشته باشد. مثلاً فروشگاه های حضوری زیادی وجود دارند که قبلاً از آن خرید کرده اید و دارای سایت هستند و طبق اطمینان حضوری که از فروشگاه دارید در خرید کردن از آن شک نمیکنید. یا مثلاً سایت هایی هستند که بسیار سرشناس بوده و تقریباً افراد زیادی با آن آشنا هستند و نیازی به تحقیق کردن ندارند.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و امکان تعویض آن به دلیل مطابق نبودن با عکس و یا داشتن مشکل سایز نیز بسیار مهم و ضروری می باشد و اگر فروشگاهی این امکانات را به شما نمی دهد بهتر است از خرید کردن از آن صرف نظر کنید.

  1. انتخاب رنگ کفش

هیچوقت رنگ کفش رو از تصویری که قرار میدهند انتخاب نکنید چون معمولاً رنگ اصل با واقعیت ممکن است کمی تفاوت داشته باشد پس به قسمت توضیحات محصول بروید و رنگ دقیق را از آنجا بخوانید و اگر می خواهید از روی عکس رنگ کفش را مشاهده کنید از فروشگاه های اینترنتی که تصاویر با کیفیت دارند را برای خرید انتخاب کنید که تا جایی که لازم باشد بتوانید روی عکس زوم کنید. پس کیفیت عکس کفش و کیف خیلیی مهم می باشد.

مشخصات کامل کفش

خب همه چیز به ظاهر کفش و رنگ آن خلاصه نمی شود و عوامل دیگر مانند جنس کفش، کیفیت، جنس رویه و زیره کفش و نوع آن همگی از موارد مهم و ضروری یک کفش می باشد که در قسمت جزییات یا مشخصات محصول نوشته می شود. پس هنگام خرید اینترنتی کفش و کتانی به قسمت جزییات کفش نیز اهمیت بدهید زیرا تمام آنچه که باید از کفش بدانید در آن قسمت نوشته شده است و اگر فروشگاهی جزئیات محصول را نداشت از خرید خود صرف نظر کنید زیرا تمامی فروشگاه های اینترنتی معتبر به طور کامل این قسمت را دارند تا مشتری اطلاعات کامل در مورد محصول را بدست آورد.

انتخاب صحیح سایز کفش

خب میرسیم به اصلی ترین دغدغه افراد هنگام خرید اینترنتی که دنبال راه چاره برای سایز پاهایشان می باشند. این را بدانید که هر فروشگاهی که از کوچکترین اعتباری برخوردار باشد حتماً در قسمت تصاویر خود یا در بخش مشخصی از سایت راهنمای انتخاب سایز را دارد که طبق اندازه دقیق سایز پای خود و مقایسه با آن جدول راهنما به راحتی می توانید کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از راه های اندازه گیری درست پا، این است که یک جوراب ضخیم پوشیده و دور تا دور پاها را بر روی یک برگه سفید بکشید و سپس از پنجه تا پاشنه را اندازه بزنید. بهتر است هر دو پا را بر روی کاغذ بکشید و اندازه گیری کنید زیرا معمولاً سایز هر دو پا یکی نمی باشد و یکی از پاها معمولاً بزرگتر است که سایز کفش باید طبق آن انتخاب شود.

خرید اینترنتی کفش و کتانی

پس از تحویل کفش

پس از سفارش و تحویل کفش خود تا قبل از جدا کردن لیبل ها آن را امتحان کنید و با مشخصاتی که در سایت خرید مشاهده کرده بودید مقایسه کنید و پس از اطمینان از سایز و جنس کفش اقدام به کندن لیبل کنید و در صورت عدم تطابق آن را در اسرع وقت مرجوع کنید.

در این مقاله تمامی نکات اصلی در مورد خرید اینترنتی کفش را به شما بیان کردیم تا بتوانید خرید موفقی را داشته باشید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات