اپل ایدی چیست ؟

اپل ایدی چیست ؟

Apple ID روشی احراز هویت است که توسط Apple برای iPhone ، iPad ، Mac و سایر دستگاههای Apple استفاده می شود. شناسه های اپل حاوی اطلاعات و تنظیمات شخصی کاربر است. هنگامی که از Apple ID برای ورود به یک دستگاه Apple – لیست دستگاههای iOS استفاده می شود ، دستگاه به طور خودکار از تنظیمات مرتبط با Apple ID استفاده می کند.

 

یک حساب Apple ID می تواند به طور رایگان از صفحه وب Apple Apple ID ایجاد شود.  Apple ID یک آدرس ایمیل معتبر است که توسط رمزعبور تنظیم شده توسط کاربر محافظت می شود که یک رشته الفبایی حساس به مورد است و حداقل دارای هشت شخصیت است. اپل یک ایمیل تأیید صحت را به آدرس ایمیلی که کاربر ارائه داده است ارسال می کند و کاربر برای فعال کردن حساب ، باید URL موجود در ایمیل تأیید را دنبال کند. بدون ایجاد کارت اعتباری می توان Apple ID را ایجاد کرد. 

در مارس ۲۰۱۳ ، اپل آیدی یک ویژگی امنیتی تأیید صحت دو مرحله ای را برای تأیید هویت راه اندازی کرد. در صورت فعال بودن ، هنگام استفاده از ID ID در شرایط خاص مانند ورود به وب یا خرید فروشگاه از دستگاه جدید ، مرحله تأیید دوم لازم است. این ویژگی از سرویس Find My iPhone برای ارسال یک کد پین چهار رقمی به یک دستگاه قابل اعتماد همراه با Apple ID در هنگام مرحله تأیید دوم برای احراز هویت استفاده می کند.

خرید اپل ایدی 

تغییر
کاربران می توانند با انتخاب پیوند "مدیریت حساب خود" ، گذرواژه‌ها یا اطلاعات شخصی خود را در صفحه My Apple ID تغییر دهند. تغییراتی که کاربر در یک حساب Apple ID ایجاد می کند ، در حالی که او از یک محصول Apple استفاده می کند ،  توسط برنامه های دیگر نیز تشخیص داده می شود که در آن کاربر از همان حساب Apple ID استفاده می کند (به عنوان مثال فروشگاه آنلاین اپل ، iCloud ، یا iPhoto). اپل یک ایمیل تأیید صحت را به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال می کند و کاربر برای تأیید تغییرات موظف است URL را در ایمیل تأیید صحیح دنبال کند. بعد از تأیید تغییرات ، ممکن است از کاربران خواسته شود دفعه دیگر که از Apple ID خود برای خرید آنلاین استفاده می کنند ، مانند استفاده از فروشگاه iTunes ، اطلاعات خود را تأیید کنند.

اپل همچنین به کاربران اجازه می دهد تا نام Apple ID را تغییر دهند اما کاربران برای ایجاد چنین تغییری باید با خدمات مشتری Apple تماس بگیرند

 

آموزش رایگان ساخت اپل ایدی 

لینک های دانلود

مشخصات

نظرات

تمامی حقوق متعلق به جالبستان بوده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
بازی انفجار سایت بت اسپات